Handelsbetingelser

Her er vores handelsbetingelser, vi har dog samlet de oftest spurgte spørgsmål under punktet FAQ, har du spørgsmål efter at have læst vores handelsbetingelser og kigget vores FAQ igennem, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os

Generelle oplysninger:
Lørdagsmenu.dk ApS
Ærøvej 7A, 4700 Næstved
CVR. 39954281
Tlf.: 44221090
Mail. info@lordagsgourmet.dk
Etableret 2018

Betaling:
Der betales med visa/dankort eller mastercard. Pengene bliver først trukket på kontoen 2 dage inden levering

Levering:
Lørdagsmenu leveres hver lørdag i tidsrummet mellem kl 10-15. Vi levere på hele Sjælland og prisen er 79 kr.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):
Da der er tale om en fødevare der er produceret efter bestilling frafalder den normalt gældende 14 dags fortrydelsesret. Varen kan afbestilles i op til 7 dage inden levering er aftalt. Når der er kortere end en uge til levering er aftalen bindende og kan ikke fortrydes.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret):
I tilfælde af mangler ved varen skal vi have besked herom inden for rimelig tid, dog senest 48 timer efter modtagelse af varen. Ved reklamationen skal vi have besked om der er noget af maden der er dårligt eller der er mangler ved produktet.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik):
For ar du kan indgå aftale med os har vi brug for følgende oplysninger, navn, tlf og e-mail adresse. Person oplysningerne registreres hos Lørdagsmenu.dk ApS og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Oplysningerne videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.